Giveaway: part 4



Polako, dođosmo i do poslednjeg u nizu darivanja povodom 50,000 pregleda na blogu. Ja se nadam da će biti još jubileja, a i darivanja bez povoda, hehe. Nadam se i da su vam se svideli svi prethodni paketići, a za ovaj sam ubeđena da će vam se posebno dopasti, jer se u njemu nalaze proizvodi do kojih mi iz Srbije teže dolazimo. Šta sam to ovog puta pripremila za vas, pogledajte u nastavku posta...




Sadržaj paketića možete videti na slici ispod: 


-EOS losion za ruke (Fresh Flowers)-
-Sierra Bees balzam za usne (kakao)-
-Montagne Jeunsesse maska za lice (nar)-

PRAVILA UČESTVOVANJA:

1. Lajkujte moju fejsbuk stranicu Little obsessions by MR
2. Podelite OVU sliku (opcija "public/ javno")
3. Ostavite u komentarima ovog posta ime i prezime pod kojim ste uradili prve dve stavke i mail
4. Možete me zapratiti na Bloglovin-u (nije obavezno)

Nagradna igra važi samo za Srbiju zbog skupih dostava u susedne države. Troškove slanja snosim ja. Svi proizvodi su novi, nekorišćeni i nisu mi poslati na testiranje, već sam ih sama kupila. 

Želim vam svima puno sreće, a oni koji ne osvoje ništa ovog meseca imaće novu priliku početkom juna! Pobednika proglašavam sledeće nedelje u 23:59h.

Srećno!
Pozdrav :)

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31