DIY lip scrub



Priznaću vam, ovo je moj prvi DIY projekat u životu. Uglavnom sam lenja za ovakve "poduhvate", pa radije odem u kupim to što mi treba. Ideja je potekla od moje želje da isprobam Lush piling za usne sa ukusom žvake, ali kako njihove prodavnice više nema u Beogradu, odlučila sam se za kućnu verziju, dok ne odem na more i nabavim ga. Da, moram ga kupiti, jer obožavam sve što miriše na žvaku, ali do tada tu je piling za usne zbog kog sam sigurna da ne morate da napuštate kuću/ stan jer sve ove sastojke imate u kuhinji. Ja sam pronašla ovaj recept, pa sam želela da podelim sa vama kako sam se snašla...







Ta-na-na-na! Gotovo! Veoma je jednostavno i UKUSNO ;)

Imate li vi još neki recept za piling za usne, npr. neki sa medom?
Pozdrav :)

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31