Essie: strut your stuff



Trebalo je da novi post izbacim tek sutra, ali kako sam poslednja dva puta pisala o nekozmetičkim temama, red je da se vratim kratkim postom o jednom od mojih najdražih lakova za nokte. Plava je moja omiljena boja i zaista najveći broj lakova u mojoj kolekciji je plavih i mint nijansi raznih intenziteta, od pastelnih do neonskih. Ovaj bih definitivno svrstala u neonce, a boja mu priziva leto i plažu!




Nakon prvog sloja, lak deluje mestimično bledo, ali drugi sloj to odmah ispravi. Boja koja se dobije nakon ta dva sloja u potpunosti odgovara boji u bočici. Essie lakove najviše volim zbog njihove četkice, koja je meni najsavršenija od svih lakova koje sam imala prilike da isprobam. Trajnost laka je bez nadlaka oko 5 dana, a sa nadlakom će vam trajati dokle god vam ne dosadi i sami ne poželite da ga skinete. Cena Essie lakova je nešto ispod 1000 dinara, ali ih ja uvek kupujem na sniženjima, pa sam ovaj tako platila u DM-u oko 600 dinara.


Nemam ništa da dodam o samoj nijansi jer slike zaista prenose realnu boju. Sreća pa kod nas nema svih Essie lakova koji su mi na listi želja jer bih bankrotirala! Nadam se da će uskoro opet sniziti pojedine kolekcije, kako bih ja mogla dodatno da obogatim svoju.

Koje boje su lakovi koje vi najčešće nosite?
Pozdrav :)

P.S. Ne zaboravite da je GIVEAWAY u toku i da ove nedelje možete da osvojite Essence paketić!

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31