Avon Amazonian Treasures face mask



Maske za lice prosto obožavam! Po broju recenzija ste to verovatno i same mogle primetiti, hehe. Volim da isprobavam nove, iako imam i one kojima sam verna i kojima se vraćam s vremena na vreme. Najviše sam isprobala Freeman i Avon Planet Spa maske, pa je danas tu još jedna u nizu. Kupila sam je nedavno i cena joj je bila nešto ispod 300 dinara. Tuba sadrži 75 ml maske, što je po mom mišljenju savršeno za ovaj tip proizvoda.




Uglavnom sve proizvode iz Planet Spa linije volim (naravno, one koje sam probala), ali od svih maski koje sam do sad testirala ova je ostavila najblaži utisak. Naravno, ne očekujem da čini čuda, niti da čisti lice kao što to glinene maske rade, ali sam ipak ostala blago razočarana. Sama maska je gelaste teksture i nije potrebna velika količina za celo lice. Miris joj je veoma lep, tako da bih rado probala još nešto iz Amazonian Treasures kolekcije. Treba da stoji na licu oko 10 minuta i onda se ukloni. Malo se teže ispira (baš zbog toga što je kao gel) tako da je to prvi minus. Definitivno je lakše ukloniti je vlažnom maramicom. Koža bude meka, ali nemam utisak da je posebno nahranjena. Naravno, za to postoje kreme koje nanosimo kasnije, ali ne vidim razliku sa i bez ove maske. 


Sastav možete videti na slici iznad. Kako smatram da nije neophodna, neću je ponovo kupovati. Pogotovo jer je izbor maski za lice zaista veliki, tako da nema potrebe da se vraćam na nešto što me nije oduševilo. Ko voli blage maske, ovu mu preporučujem, ali ko ipak želi jači efekat, može je slobodno preskočiti. Meni omiljene Planet Spa maske su i dalje Perfectly Purifying i Turkish Thermal Baths. Maske za hidriranje ću kupovati kada naletim na neku dobru akciju, jer smatram da je krema ipak ta koja primarno vrši tu ulogu, pa maska i nije najpotrebnija.

Koju biste mi još Planet Spa masku preporučile?
Pozdrav :)

P.S. Essence GIVEAWAY traje do nedelje u ponoć. Prijavite se ako još uvek niste!

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31