Giveaway: part 1



Slika govori više od 1000 reči! Hvala vam puno na čitanju tokom proteklih 7 meseci koliko blog postoji i veoma sam srećna što smo došli do ove veeelike cifre od 50.000 pregleda. Nisam ni razmišljala o brojkama kada sam napisala prvi post i nestvarno mi deluje ova cifra kad god je pogledam.



Zbog toga, ja sam odlučila da organizujem mesec dana nagrađivanja. Šta to znači?!
Imaćete četiri prilike da osvojite razne nagrade na svakih sedam dana. Giveaway će počinjati ponedeljkom ujutru i završavaće se nedeljom u 23:59h. Pripremila sam raznolike paketiće od po tri proizvoda. 

Prve nedelje imaćete priliku da osvojite Oriflame & Avon poklone i to upravo ove sa slike ispod.


-Oriflame Merry Moments penušava kupka-
-Avon Naturals Herbal tonik za lice (30+)- 
-Avon Cocoa Butter krema za ruke-

PRAVILA UČESTVOVANJA:

1. Lajkujte moju fejsbuk stranicu Little obessions by MR
2. Podelite OVU sliku (opcija "public/javno")
3. Ostavite u komentarima ovog posta ime i prezime pod kojim ste uradili prve dve stavke i mail
4. Možete me zapratiti na Bloglovin- u (nije obavezno)

Nagradna igra važi samo za Srbiju zbog skupih dostava u susedne države. Troškove slanja snosim ja. Svi proizvodi su novi, nekorišćeni i nisu mi poslati na testiranje, već sam ih sama kupila.

Ostaje mi samo da vam poželim sreću, a oni koji ne budu bili srećne ruke ovog puta, imaće još tri šanse narednih nedelja.

Srećno! 
Pozdrav :)

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31