Balea ultra sensitive face foam wash



Dovoljno je bilo par dana sa lošim vremenom, pa da nažalost opet dođe do pauze, jer slike nikako nisam mogla da napravim. Ali, beg iz Beograda za vikend omogućio je dvorište, kao i ove slike koje su mi jedne od dražih na blogu. Danas vam pišem o jednom proizvodu koji istovremeno i volim i mrzim. U pitanju je Balea pena za umivanje za osetljivu kožu lica. Zašto su moji ustisci podeljeni, pročitajte u nastavku posta...




Ovo je prva pena za umivanje koju sam ikada probala. Ranije sam se uvek opredeljivala za gelove i sapune. Otišla sam u DM da kupim L'oreal penu, a onda sam videla da je ova bila snižena pa sam odlučila da joj dam šansu. Platila sam je 325 din kada je bila snižena 20%. Prvo i osnovno, nakon prethodnog sredstva za pranje lica koje sam koristila (Eucerin sindet bez sapuna) sam zaista imala osećaj da je lice potpuno čisto. Nakon pene, taj osećaj je dosta blaži. Vidim ja da ona meni očisti kožu, ali nedostaje taj osećaj škriputave kože (ne mislim isušene, već "čisto škriputave"). No, dobro. Shvatila sam da sa penom doživljaj jednostavno nije isti, pa to i ne zameram ovom proizvodu. Ono što mu zameram jeste miris! Miris mu je zaista užasan. Prosto, miriše mi na bolnicu, a ne želim da dvaput dnevno pri pranju lica pomislim na nju. Već sam pri kraju bočice, ali mi se nos i dalje nije navikao, tako da jedva čekam da potrošim ovu penu.


Sve u svemu, sama pena je odgovarala mojoj koži, a što je najbitnije nije mi dodatno isušivala suve delove lica (obraze). Da li ću je opet kupiti? Ne! Ukoliko izbace još neke mirise (ili verziju bez ikakvog mirisa), hoću, ali ovu konkretno nema šanse da ponovo kupim. Čitala sam i na drugim blogovima da devojke miris podseća na vlagu itd. tako da bar znam da nije samo u meni problem. Sastav možete videti na slici iznad.

Da li vi koristite pene za umivanje i koju biste mi preporučile?
Pozdrav :)

P.S. Ne zaboravite da još par dana traje Eucerin GIVEAWAY!!! 

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31