Sofi anti- cellulite oil



Danas vam predstavljam proizvod koji koristim oko dva meseca i kojim sam veoma zadovoljna, a u pitanju je ulje od bršljana protiv celulita. Ovo ulje je proizvod domaćeg brenda Sofi koji se bavi izradom prirodne kozmetike. Ja sam svoj primerak kupila u Liliju po ceni od 400 dinara za 100 ml. Sadrži čak 10 potpuno prirodnih sastojaka!



Prvo i osnovno, naravno da vam nikakvo ulje samo neće pomoći u borbi protiv celulita. Potrebno je promeniti stare navike (ishrana) i uvesti nove (fizička aktivnost). Kako sam ja tim putem (posle nekoliko manje- više uspešnih pokušaja) definitivno krenula pre nešto više od mesec dana, mogu da kažem da primećujem sve blagodeti ovog proizvoda. Naime, 1. novembra sam krenula redovno u teretanu, a 1. decembra i kod nutricioniste. Za to vreme, ja sam potpuno promenila način ishrane i redovnim korišćenjem trake za trčanje, na kojoj sam uglavnom samo brzo hodala po sat vremena, uspela sam da izgubim 7 kg (od tih 7kg, 6.5kg sam izgubila tek nakon plana ishrane izrađenog od strane nutricioniste). Tako da, ako želite da celulit nestane, morate se pokrenuti, a ne sve nade polagati u kozmetiku, jer pomaka neće biti.


Pošto se meni sve poklopilo, uspela sam smanjim celulit na butinama, koga priznajem nikada nije bilo previše (bar ne onog koji se vidi bez stiskanja) čak i kada sam bila najdeblja. Ja sam ovo ulje koristila jednom dnevno, nakon tuširanja (jer ga čista koža dosta bolje upija) i masažom sam ga nanosila isključivo na butine. Može se nanositi i na suvu i na mokru kožu. Trudila sam se da ne preskočim nijedan dan i bila sam skoro pa 100% uspešna, pa bih mogla da kažem da sam ga koristila 6/7 dana u nedelji. Koža mi je vidno mekša, nežnija i zategnutija, a količina celulita je znatno smanjena. Ima veoma prijatan miris, koji mene asocira na pepermint, pa veoma osvežava i deluje umirujuće. Iako je u pitanju ulje, moja koža ga je brzo upijala, već nakon 10 minuta. Ovo pakovanje mi je pri kraju, novo je već kupljeno, jer bih da isprobam i druge proizvođače.

Jedino kombinacijom zdrave ishrane, fizičke aktivnosti i kozmetičkih preparata možete regulisati svoj celulit!

Kako se vi borite sa celulitom?
Pozdrav :)

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31