Fennel double body butter



Danas vam predstavljam proizvod iz meni omiljene (zimske) kategorije- puter za telo. Uvek volim da probam nove i do sad su glavni favoriti bili The Body Shop ši puter (najlepši na svetu, potpisujem!) i puter od čokolade iz Avona. Njima se od skoro pridružio još jedan! U pitanju je dupli Fennel puter sa mirisom vanile i makadamije. Idealna zimska kombinacija!




O Fennel proizvodima sam čula dosta pozitivnih komentara, pa sam rešila da ih i sama isprobam. Svoj puter sam platila oko 325 dinara kada je bilo sniženje na sve proizvode od makadamije u DM-u. Redovna cena mu je oko 400 dinara, čini mi se (200 ml). Kako obožavam i vanilu i makadamiju, ovaj proizvod je bio pun pogodak. Moram priznati da sam očekivala lepši (tačnije, upečatljiviji i slađi) miris, ali mislim da su mi očekivanja nakon The Body Shop putera dosta viša (oni su prosto najbolji i to je to). Međutim, miris je veoma neutralan i prijatan, dok sam ja očekivala nesto jači (posebno kada je vanila u pitanju). Za negu nemam nijednu zamerku! Radi ono što bi svaki puter trebalo da radi- veoma dobro hrani suvu kožu. Dovoljna je mala količina jer se veoma lepo razmazuje, a brzo upija. Miris se zadrži na koži čak 5- 6 h u mom slučaju. Ja ću sigurno rado isprobati i druge Fennel putere, pre svega ši.

Koristite li putere za telo zimi i koji su vam omiljeni?
Pozdrav :) 

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31