Golden Rose velvet matte lipstick



Tražeći novu dnevnu, a zimsku nijansu, naletela sam na ovo savršenstvo. To je Golden Rose mat karmin u broju 2. U pitanju je čuvena "mauve" boja, tačnije tamnija boja mesa. Ova boja je postala hit jeseni, a takođe je i zaštitni znak Kylie Jenner. U početku mi se nije nista posebno sviđala, ali kad sam malo istražila, zaljubila sam se u ovu nijansu.




Golden Rose je kao što verovatno znate turska kozmetika sa prilično kvalitetnom šminkom posebno ako se i cena uzme u obzir. U Beogradu se može naći u Liliju u Knez Mihailovoj ulici kao i po manjim parfimerijama i mega marketima (npr. Tempo, Dis). Ja je kupujem u Kristabel parfimeriji u Terazijskom prolazu. Cena ovog karmina je bila oko 250 dinara.
Već posedujem jedan njihov karmin iz mat kolekcije (klik). Međutim, ovaj je kremastiji i više mi se sviđa. Iako je mat, ne isušuje usne, a ako baš imate problema sa veoma suvim usnama, nanesite labelo pre. Trajnost im je na višem nivou nego kod nekih dosta skupljih karmina. Boja je baš kao na svoču na ruci, s tim što na usnama deluje prirodnije jer su i one same tamnije. Velikih problema sam imala da je slikam na usnama. Probala sam i na dnevnom i na veštačkom svetlu, u stanu, napolju, ali nije se dala uslikati. Zbog toga ću vam priložiti sliku gorepomenute Kylie, jer je ovaj karmin iste boje kao karmin na njenim usnama. 

*slika preuzeta sa interneta*

Verujem da ste već probale Golden Rose mat karmine, a ako niste, zaista ih toplo preporučujem. Najviše što možete da izgubite je 250 dinara, ali i u to čisto sumnjam sem ako ne promašite nijansu.

Da li vi volite "mauve" ove zime?
Pozdrav :)

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31