Giveaway #2


Blog je prešao 25.000 pregleda za samo četiri meseca i ja sam presrećna zbog toga! Još jednom, hvala vam na čitanju i komentarisanju svakog posta. Zaista nisam očekivala da ću ovako brzo doći do te cifre!
Zato je danas tu drugi GIVEAWAY!
Za vas sam spremila paketić koji je sličan prethodnom, ali sam odlučila da ubacim više šminke jer znam da se tome više radujete. Svi proizvodi su novi, nekorišćeni i nisu mi poklonjeni, već sam ih sama kupila. Pored 6 full size proizvoda, dobićete i 4 testera, jer znam da ima onih koji vole i testere (ja sam jedna od tih, hehe).


Proizvode koje vam poklanjam sam svojevremeno i sama koristila i bila zadovoljna njima (npr. senka iz Cookies&Cream kolekcije mi je, kao što znate, najomiljenija i koristim je svaki dan od kako sam je kupila). Dakle, tu su: Balea gel za tuširanje od mandarine, Oriflame Swedish Spa noćna krema za ruke (da, noćna... nešto malo drugačije), Essence I <3 Smokey Jumbo olovka za oči, Essence Cookies&Cream senka za oči, Essence rumenilo, metalna spravica za uklanjanje mitisera (comedone extractor). Pored ovih proizvoda, tu je tester za Freeman peel- off masku od krastavca i aloje, kao i tri testera Eucerin losiona za telo.

PRAVILA UČESTVOVANJA

1. Lajkujte stranicu mog bloga na fejsbuku (ovde)
2. Podelite (opcija "public") sliku sa informacijama o darivanju (klik)
3. U komentarima (ovog posta) ostavite svoje podatke: ime i prezime (pod kojim ste uradili prve dve stavke) i mail preko kog ću kontaktirati pobednicu

Srećno svima!!! 
Nagradna igra traje do 30.12. i toga dana (ujutru) ću proglasiti pobednicu, tako da je čeka lepo iznenađenje za Novu godinu!
Svaka od vas će kao odgovor na komentar dobiti redni broj, a sajt random.org će mi pomoći da izaberem onu koja dobija paketić.

P.S. Troškove slanja snosite same (oni iznose oko 200 dinara), a ukoliko ste iz Beograda možete i lično preuzeti svoj poklon u širem centru grada.

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31