Mixa rough areas



Ovaj post je trebalo da bude napisan tek za nedelju- dve, nakon malo dužeg korišćenja kreme. Međutim, to nije bilo neophodno. Nakon prvog nanošenja, ja sam ostala potpuno oduševljena, tako da nema razloga da odugovlačim sa recenzijom.
U pitanju je Mixa krema za suve delove tela poput stopala, laktova i kolena. Ja je koristim isključivo za stopala. Sadrzi 40% aktivnih sastojaka, a to su glicerin i kozje mleko. Testirana je na osetljivoj i alergijama sklonoj koži, tako da nemojte imati nikakve bojazni ako spadate u tu grupu.


Ovo je prvi Mixa proizvod koji koristim i malo je reći da sam ostala bez teksta. U pitanju je jedna masnija krema, koja se bez obzira na to, veoma brzo upija. Prijatnog je mirisa, mada pošto je koristim za stopala, miris i nije toliko bitan.
Gušće je teksture, tako je potrebna mala količina da se lepo razmaže po celoj povrsini stopala. Bukvalno se odmah može primetiti kako deluje, jer koža omekšava čim se krema nanese. Iako sam radila tretman sa maskom za stopala iz ovog posta, znam da nije sve do toga, jer mi stopala nisu bila ovoliko nežna posle nijedne kreme pre ove. O tom tretmanu biće reči uskoro.


Na slici iznad možete videti i sastav a ja bih samo dodala da ne sadrži parabene ni alkohol.
Ima da se kupi u svim drogerijama i većini marketa tako da ukoliko ste u potrazi za kremom za negu stopala ja vam ovu toplo preporučujem. Cena je 310 dinara, s tim sto se često može naći na akcijama. Ja sam svoju platila 250 dinara. Tuba sadrži 100 ml proizvoda.

Koju kremu vi birate za negu stopala i da li ste probale neke druge Mixa proizvode?
Pozdrav :)

P.S. Evo i danas da vas podsetim na GIVEAWAY ako vam je slučajno promakla informacija.

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31