Giveaway


Red je došao i na moj prvi GIVEAWAY!
Blog je za mesec i po dana prešao 10.000 pregleda i to me čini veoma srećnom. Nisam ni slutila kad sam izbacila prvi post da će toliko brzo doći do ove cifre. Hvala vam puno na čitanju i svakom komentaru koji ste mi ostavljale, nadam se da će ih u budućnosti biti još više :)



Stoga sam ja odlučila da organizujem prvo darivanje i spojila sam 5 potpuno različitih proizvoda, od kojih ste mogli neke već da vidite u "New in" postovima, samo što nisam naglašavala da nisu za mene, da bi bilo iznenađenje :)

Da naglasim još jednom: svi proizvodi iz poklon paketa su novi, nekorišćeni i nisu u pitanju PR uzorci, već sam ih sama kupila, neke po prvi put, a neke jer sam ih i sama koristila i ostavili su dobar utisak.

Pa da počnemo... Na zamućenoj slici iznad ne možete baš sve da vidite, ali pretpostavljam da ste neke proizvode već prepoznale :)

Originalnu sliku možete videti na fejsbuku, a za učestvovanje u nagradnoj igri treba da ispunite par koraka:

1. Lajkujte moju fejsbuk stranicu ovde
2. Podelite sliku (opcija "public") koja je prikačena na vrh te stranice ili evo linka do nje ovde
3. Ostavite u komentaru (na ovom postu) ime pod kojim ste uradile pre dve stavke vezane za fejsbuk, kao i mail preko kog ću kontaktirati pobednicu

Srećno svima!!!
Nagradna igra traje do 24.10. jer mi je tog dana rođendan, pa bih i ja nekoga da iznenadim poklonom :)
Svakoj učesnici ću dodeliti redni broj u odgovoru na komentar, a pobednica će biti izvučena putem sajta random.org

P.S. Pobednica sama snosi troškove dostave (koji iznose oko 200 dinara). Nagradna igra važi samo za Srbiju. Ukoliko pobedi neko iz Beograda, može lično preuzeti nagradu.


Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31