GIVEAWAY!



Bez nekog posebnog razloga, odlučih da organizujem jesenju nagradnu igru. Nedavno sam diplomirala i proslavila rođendan, pa sam rešila da vas nagradim poklončićem, pošto sam i sama svašta podobijala. A ima li šta lepše nego poklanjati i uzbudljivije nego dobijati poklone?! Stoga, u nastavku posta, pogledajte šta sam pripremila u paketiću za neku od vas i kako možete da učestvujete u nagrađivanju...



Poklanjam vam:

-Brush Egg za pranje četkica-
-Max Factor mono senku za oči-
-Planet Spa masku za lice-
-Free Limix ampulu za kosu-
-Mini Batiste suvi šampon-
-Soap & Glory "pufnu" za kupanje-
+ par testera/ mini pakovanja Bioderma i ROC krema

Sve što treba da uradite je da:
1. Lajkujete moju fejsbuk stranicu: Little obsessions by MS
2. Podelite OVU sliku (javno/ public)
3. Napišete u komentaru OVOG posta ime pod kojim ste uradili prve dve stavke
4. Zapratite me na Bloglovin' (nije obavezno)

Igramo se do 11. novembra u ponoć, a sutradan (u subotu) ću proglasiti pobednicu.
Nagradna igra nije sponzorisana, važi samo za Srbiju i troškove slanja snosim ja.
Vaše je samo da ispoštujete pravila i prijavite se.

Srećno svima :)

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31