GIVEAWAY: 2nd birthday



Ne mogu da poverujem da je već prošlo dve godine od kako sam počela da pišem blog! Deluje mi kao da je prošlo svega par meseci. No, kada prelistam stare postove, prisetim se proizvoda koje sam koristila i o kojima sam pisala, vidim da ima dosta vas koji ste sa mnom od samog početka i to mi je posebno drago. Nadam se da će i oni koji su nedavno otkrili moj blog postati stalni čitaoci. 
U znak zahvalnosti što me pratite pripremila sam rodjendansku nagradnu igru!



Možete da osvojite paketić koji sadrži:
-Fennel dupli puter za telo od manga i jagode-
-Eucerin piling za lice-
-Estar balzam za usne-
-Sephora lak za nokte-
-Sephora jednokratnu kupku-
-Essence crveni mat ruž za usne-
-Essence penasti korektor-
-Yankee Candle sveću-
+ Biobaza, Vichy, Bioderma, Uriage testere/ mini pakovanja

Sve što treba da uradite je da:
1. Lajkujete moju fejsbuk stranicu: Little obsessions by MS
2. Podelite OVU sliku (javno/ public)
3. Napišete u komentaru OVOG posta ime pod kojim ste uradili prve dve stavke
4. Zapratite me na Bloglovin' (nije obavezno)

Igramo se do 26. avgusta u ponoć, a sutradan (u subotu) ću proglasiti pobednicu.
Nagradna igra nije sponzorisana, važi samo za Srbiju i troškove slanja snosim ja.
Vaše je samo da ispoštujete pravila i prijavite se.

Srećno svima :)

Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31