Giveaway!



Sa malim zakašnjenjem, tu je nagrađivanje i na mom blogu! Ja sam planirala da ovo bude giveaway povodom 8. marta kao i da vam poklonim nešto sa iHerba, ali kako paket ne stiže, odlučila sam da ne čekam više i da poklonim drugi paketić sa proizvodima koje sam odvajala za vas. Kada (i ako) mi stigne iHerb paket, biće još jedno poklanjanje, ali ću paket ja dodeliti po svom nahođenju nekoj od devojaka koje redovno prate stranicu i blog, a već imam nekoliko njih u konkurenciji :)



Poklanjam vam:
-Eucerin  mleko za čišćenje lica-
-Yves Rocher losion za telo-
-Sephora lak za nokte-
-Essence "I <3 nude" senku za oči-
-Essence "Nauti girl" rumenilo-

PRAVILA UČESTVOVANJA:
1. Lajkujte moju fejsbuk stranicu: Little obsessions by MS
2. Podelite (opcija: javno/public) OVU sliku
3. U komentarima ispod ovog posta ostavite ime i prezime pod kojim ste uradili prve dve stavke
4. Zapratite me na Bloglovin-u (nije obavezno)

Svako od vas ko ispuni obavezne stavke će dobiti redni broj u komentaru, a 15. marta u ponoć izvlačim pobednika, o čemu ću vas obavestiti na fejsbuk stranici. Nagradna igra vazi samo za Srbiju zbog skupih troškova slanja u susedne zemlje. Svi proizvodi su novi, nekorišćeni i nisu mi poklonjeni, već sam ih sama kupila. Troškove slanja snosim ja, vaše je samo da ispoštujete pravila i prijavite se.

Srećno svima :)

UPDATE


Comments

Popular posts from this blog

Too Faced: Chocolate Bar

Favorites of the year 2016: part 2

Empties #31